Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva reparationer av motorfordon, båtar, bilar, truckar samt inköp och försäljning av motorfordon, båtar, bilar och truckar och därmed förenlig verksamhet.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 728 | 2 402 | 2 781 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -63 | -393 | 110 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -96 | -417 | 85 |
Årets resultat (tkr) | -96 | -244 | 55 |
Summa tillgångar (tkr) | 574 | 654 | 1 053 |
Antal anställda | 3 | 3 | 3 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 2 728 | 2 402 | 2 781 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -63 | -393 | 110 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -96 | -417 | 85 |
Årets resultat (tkr) | -96 | -244 | 55 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 12 | 42 | 72 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 562 | 613 | 981 |
Tillgångar (tkr) | 574 | 654 | 1 053 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 53 | 149 | 393 |
Obeskattade reserver (tkr) | 173 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 521 | 505 | 487 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 574 | 654 | 1 053 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 3 | 3 | 3 |
Omsättning per anställd (tkr) | 909 | 801 | 927 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -2.3% | -16.4% | 4.0% |
Soliditet | 9.2% | 22.8% | 49.1% |
Kassalikviditet | 64.1% | 62.0% | 133.5% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva reparationer av motorfordon, båtar, bilar, truckar samt inköp och försäljning av motorfordon, båtar, bilar och truckar och därmed förenlig verksamhet.